Merhabalar. Yakın zamanda deneyimlediğim bir şeyi paylaşmak istiyorum sizinle. Belki bir faydam dokunur. Sleppy bionatural eski paketlerini kullanmıştım. Pişik sorunu yaşamamıştım ama ufak ufak sızdırıyordu diye molfix pure&soft serisine geçmiştim. Çok çok çok memnun kaldım. Ne pişik ne sızdırma. Hiç sorun yaşamadım aylardır. Geçen gün başka bir şehire annemlere geldim ve bezimiz bitince molfix pure&soft bulamadık hiç bir yerde. Sleepy bionatural alayım idareten dedim. Ama yeni paketlilerden. Daha 2.gün öyle bir pişik yaptı ki şok oldum. Bi anda nasıl bu hale getirebilir. Sık sık da değiştiriyorum bezini oysaki. Fark ettim ki molfix hemen emiyor ama sleepy ıslak bırakıyor. Eğer aranızda sleepy kullanıp pişik sorunu yaşayan varsa bezden kaynaklı olduğunu fark edin diye yazıyorum. Acilen bezinizi değiştirin. İnternetten molfix istedim acilen ve 2 gün içinde pişiği geçti hemen.