Su1 Kızım bir yaşına yeni girdi bir yaş aşısı olduk bugün hemşire muayene ederken bılngıldağı çökük hala dedi akşam doktorumuza gidicez başına gelen varmı nasıl bir yol izleniyor ve hala diş çıkarmadık
Kaganalis Normal bizim bingildak 14 aylik kapandi. 18 24 aya kdr normal hatta. Dislerde normal ( dvit baktirin eksiklik yoksa) dis biraz da genetik oluyor. Ailedee gec cikiyorsa
Su1 Kaganalis ya hemşire ve doktor öyle deyince korktum bir an d vitamini veriyorum arada unuttuğumda oluyor yorgunluktan ben bir yaştan sonra çıkarmışım inşalalh bir şey olmadan çıkarır çok sağolun