deno1 ben de aynı durumdayim
Bebeğimin egzaması var bazen mukuslu kaka da oluyor ama Dr sadece krem verdi.kanli kaka olmadan ileri derece huzursuzluk olmadan alerji maması vermem sana diyet yazmam çocuğa da sana da yazık dedi ve bunu diyen alerji dru.bence beponthol sensiderm al canım özellikle sabah vücudunu sil kurula hemen sur gün içinde ilk günler 3kez uygula . Mama fln verme yazık çocuğa tam gelişim dönemi.ben kafama göre 15 gün süt diyetiuyguladım o bile oğlumu çok kötü etkiledi