Naciyeylmz Mayasız poğaça yapssam e lektrik çok gider dioyorum bir yandan tavada börek yapsam iki gün götürür die düşünüyorum arada kaldım lütfen kırıcı yorum yapmayın teşekkür ediyorum
Hagisidagu Naciyeylmz poğaca daha cok olur bırkac gün yeter börek bizde anında bittiği için poğaca diyorm
karabiberimm Naciyeylmz mayasız poğaça çok lezzetli olmuyor ben kere mecbur kalınca yapmıştım fena değil ama puf puf olmuyor
Okuroya Pogaca adet olarak daha fazla çıkar bende. Bide börek bizim evde tek oturuşta biter asla 2 gün kalmaz ama poğaça hep kalır. Şimdiden elinize sağlık afiyet olsun
karabiberimm Hagisidagu ben de 2 paket koymuştum kabartma tozunu bide ama sevemedim tadını sirke zaten sevmem kullanmam hiçbirşey de ama belki ben beceremedim
Hagisidagu karabiberimm 2 tane kabartma tozu tadı degiltiryor yarım paket koyuyrm sirke de gevrek yapıyor