asilvemars 53 le hamile kaldım . Tam 18 kğ aldım . Doğumdan çıkıp eve gelince 7 kğ kalmıştı . Süt artma muhabbetine elime ne geçerse yedim . Kilo almadım ama vermedim de ve bu 7 kğ beni aşırı rahatsız etmeye başladı belli bir süre sonra 🤦♀️ Süt kalitemi ve miktarını azaltmayacak vücuduma gereksiz aldığım karbonhidrat ve şekeri kısarak çok şükür bütün kilomu verdim . Ekmeği sadece çavdar ekmeği aldım . Oda sadece kahvaltıda tükettim maksimum 2 dilim . Sabah , öğle , akşam her öğünde bol yeşillik tükettim . Öğle ve akşam öğünümde mutlaka çorba oldu . Ara öğünlerde sayılı hurma , badem , incir tükettim . Açıktığım durumlarda açlığımı bastırması için kuru kayısı tükettim . Ara öğünlerde birde şekersiz kayısı ve üzüm hoşafı yedim . Şuan 53 kğ boyum 166 ☺️ İsteyince oluyor arkadaşlar sadece motive olun gerisi geliyor 😍 hiç spor yapmadım Sadece dikkat ettim . Sezaryen göbeği vs hiçbir şey kalmadı