Merhaba haziranda 18 aylık olcağız sünnet düşünüyoruz fakat burdaki özel hastane sanırım genel yapıyor sünneti. Başka ile gitmekte mantıklı gelmedi açıkcası. Devlette genel yapıyor büyük ihtimal. Ama bazı doktorlar lokal öneriyor. Özel hastane lokal yapar mı yapmazmı tam öğrenirim detayını ama lokal olursa bizimki hayatta durmaz baya da ağlar ve psikolojik olarak çok kötü olacağını düşünüyorum. Siz nasıl yatırdınız acaba?