Deletedmom199 bir özel doktora bir de devletin doktoruna gittim, özeldeki doktorumuz ufak bi alerji olabilir dikkat edelim dedi, devletteki doktor bağırsak enfeksiyonu dedi 😅 özeldeki doktor bağıraak enfeksiyonu olamaz dedi, tahlillerde bişey çıkmadı.... Falan da filann. 2 doktor da farklı deyince kakası aynı olan anneler illa ki vardır dedim 🙈🙈 yani kafamca yorumlayıp 3. Doktora mı gitseydim