Merhaba güzel anneler. Alerjik riniti olup aşısını yaptırıp bu illetten kurtulan varmı ? Aşısını yaptırsa kalıcı tedavi oluyormuş ?
ben İlaç alıyorum normalde ama artık yardım etmiyor, burun tıkanıklığımdan ,göz ve boğaz kaşıntımdan uyuyamıyorum çok zorlanıyorum artık . Her zaman nisanda başlıyor alerjim