Ballkizz Kızlar eşimle tatile gidicez bir haftakigina Antalya tarafina ama şöyle birşey var tatile gidersek kızıma bubyaz oda alamicaz gelcek sene anca alabiliriz siz olsaydınız tatile mi gidersiniz yoksa çocuğunuza oda mi alırdınız
Eminos Ballkizz oglum 2,5 yasindayken yeni odasi oldu ya i ayri yatiyordu yatagi vardi ama gardrobu yoktu
Sarikuzumalp Ballkizz oda alırdım. Tatil yerine havuza giderdim bu yaz. 1 yaş tatil için biraz da zor olabilir. Mesela biz de tatile gitmek için plan yapmıştık geçen sene iptal ettik havuza gittik oğlum havuza hiç girmedi korktu ağladı mızmızlandı hiç durmadı iyiki gitmemişiz zor olurdu dedik.
Ballkizz tugcemma bir yaşında ve beni emmiyor mama ile besleniyor odalarımız da yakın ama yanımda yatiyor tabi
Nltka Kızınız küçükse oda yapmayın güzelce tatilinizi yapın ilerleyen dönemlerde de yapabilirsiniz o da şart değil bence
Zynpmom Ballkizz o zaman tatil diyorum çocuk küçükken anneye bırakırsın hem emmedigi için hatta bende 2 günlük bir tatil eşimle düşünüyoruz odasını da sonrada yapılır acelesi yok
Sarikuzumalp Ballkizz hımm anladım ben yinr odayı seçerdim sanırım. Onun yerine günü birlik bir yerlere kaçıp dinlenirdim. Oda da almış olurdum. Seneye tatil yapardım.
aybikreis Ballkizz Tatile düşük bütçe ayırırdım ben. Deniz kenarında kamp gibi şeyler tercih ederdim. Ben otel ve havuz tarzı kalabalık yerleri sevmiyorum ondan da olabilir. Oda alırdım kalanıyla ayarlayabildiğim tatili yapardım
MoRella Ballkizz Ben olsam tatile giderim. Odanın acelesi yok,henüz 1 yaşındaymış. Zaten odayı aldıktan sonra hemen odasında yatmaya ak alışma süresi vs. derken nerdeyse 1 yılı bulur. Tatile gidip eğlenmek, hoş vakit geçirmek sizin de hakkınız🙃
Canparcam_ Ballkizz Kızınız ayrı odada yatmaya hazırsa odasını yapın bence her geçen gün fiyatlar dahada artıyor zaten bir oda yapmakta tatille hemen hemen aynı fiyat. Bizde geçen yaz Bodrum’a tatile gittik kızım 1 yaşına yeni girmişti yolda saatlerce ağladı kolik gaz sancısı tutmuş Bodrum’da acile götürdük ilaç kullandık geçti çok şükür ama 1 hafta kaldık denize girmek istemedi gelmemize 1 gün kala da denize girdi kendi isteğiyle bu kez de çıkardığımız da ağladı 1 gün daha uzattık dönüşü o da 2 gün girip eglenmis oldu anlatmak istediğim kızınız uysal bir bebekse tatile gidin yoksa tatil işkenceye dönüşüyor ben giderken yolda kızımla ağladım eşime dönelim dedim dönmek istemedi eşim ben uykusuz saatlerdir araç kullandım donmem dedi yani bebeğim kucuk olduğu için tatilden pek birşey anlamadik sizinde öyleyse odasını yapın seneye tatile gidersiniz 🤗
anataraf1leoparbenim Ballkizz mobilya alırdım tabikide 😂çünkü sü girdikçe görücem tatile de otele gitmezdim günü birlik gider dönerdim yada 1 gün pansiyonda kalırdım 🙏
Adababy Ballkizz havada kara da tatil derim😄 kızın daha küçük. Benimde kızım 1 yasına ama ben 2 bucuk yaşına gelene kadar yanımda yatırcam bezi bırakınca oda yaparım artık
Tuba Ballkizz bence tatile gidin daha 1 yaşındaymış sizinle bir odada kalabilir. Tatil hem çocuğun hem sizin ruhunuza iyi gelecektir😍 benim iki oğlum var biri 3 yaşında diğeri 2 yaşına girmek üzere ve odaları olduğu halde geceleri yanıma gelip yatıyorlar😂 odalarını sadece oyun odası olarak kullanıyorlar