Kayısı üzüm hoşafı yapıyorum, suyunu içiyor gerisini püre yapıp yedirdim ama hiç fayda etmedi anca bağırıyor karnı ağrıdığı için. Sabahları bu şekilde muhallebi gibi kahvaltı tarzı veriyorum akşamları çorba yapıyorum su da pek içmiyor ama içirmeye çalışıyorum yine de yapmıyor artık probiyotik başlıycaz sanırım