9 buçuk aylık oğlum son zamanlarda durduk yere otururken pat kendini atıyor geriye sinirlendiğinde de atıyor elinden bişey alınınca filan kucağımdaykende atıyo mama sandalyesinde otururkende hızlı hızlı geriye atıyor habire kendini ben hiç bu yönden bakmamıştım da az evel bi posta dikkatimi çekti bu bi hastalık belirtisimi otizm veya herangi bi hastalık😏