Kızlar merhaba
Bebegım dun 2. Ay sonu olan karma asılarını oldu. Aksama dek bısey yoktu sonra yarım saat ıcınde 39 yukseldık 38.2 de calpol verdım 1 cay kasıgı doktor recetede yarım doz yazmıs bebegım ılactan bı saat sonra hala 38 cıvarıydı ınlıyordu aglıuordu ıslak pamuk koydum sonra uykusu cok geldı zaten uyumamıstı dogru duzgun gun boyu en son sallaya sallaya uyudu kaldı ve ates 37.2 ye gerıledı suan 37 cıvarında . Ben bugun yalnız olacagım eşim nöbetcı ve cok panık bır ınsanım. Acaba ıkıncı gun yıne böyle ates olurmu acaba kızlarr ☹️😞