Banyoma istediğim gibi paspas seremiyorum. Özellikle eşim çıktıktan sonra fazla ıslak burakıyor, yerlerde de tek tük kıl oluyor o yüzden sermek istemiyorum açıkçası. Her banyodan sonra çekpasla siliyorum iki güne bir çamaşır suyuyla yıkıyorum. Evimiz de lojman olduğu için yeni sayılmaz. Banyo gideri bile çamaşır makinesinin arkasında kalıyor. Sizlerin de böyle sorunları oluyor mu? Pırıl pırıl banyosu olup paspas serenlere çok özeniyorum 😄