Kızlar, oğlum 9.ayına giricek. Yaklaşık 3 aydır oto kolt kullanıyoruz. Ama dışarıyı izleyemiyor. Aşağıda kalıyor. Baby plus premium thunder markası. Kullanan var mı? Nadıl bir çözüm buldu, yükseliyor mu?
Arabada ciddi peoblem yaşıyorum, sık dışarı çıkan biriyim, ancak oğlum arabada durmayınca kısıtlanıyor herşey🤷🏻♀️