minisinannesiii33 ay bizimkide 4.5 aylık oldu.. meme reddi yaşamadık çok şükür ama emerken durup çığlık atmak çıktı başımıza 😂😂 uyku desen hak getire saat başı uyanma gündüz uyluklarında hep dip dibe olcaz bıraktığım gibi uyanma 😅 ev işleri bir tarafta yığıldı herkes hep bir ağızdan bunlar iyi günlerin tavırları, asla düzelmeyecek bundan sonra demeler aaaaaaaaa diye çığlık atıcam artık 😂😂