Ben bebeğime bir kere yaptım ama bizim içtiğimiz kutu sütlerden yaptım şişede olan günlük sütlerden yapmadım ve içine maya koymadım çok ekşi olmadığı için bebeğim yedi Ama okuduğuma göre biraz ekşi olması gerekiyormuş mayalı yani yoğurdu nasıl mayalayabilifim