Ben hamile kalmadan önce 56 kiloydum daha sonra doğuma kadar 17 kg aldım, doğumdan iki gün sonra korseyi takmaya başladım fakat şortlu korse aldığım için hiç rahat değildi o yüzden 2 3 gün takıp sonra da bıraktım ama göbeğimde sarkma falan yok çok şükür kızım 2 aylık suanda 57 kg yum zaten