Kızlar oğlumun kilosu 7.750, bilen vardır diye yazıyorum günde 900 cc mamayı zor içiyor . Doktor 750 Yeter dedi ama az değil mi kilosunun 150 cc kayı olması gerekmiyor mu? susuz kalıyor sanırım çok da terliyordu bıngıldağında hafif çökme gördüm doktora götürdük doktoru olabilir susuz kalınca filan dedi ama nasıl geçicek? İdrar tahlili yapıldı kültür çıkmadı daha ama eritrosit 7 çıkmış, bunlar susuzluk göstergesi mi oluyor. Mamayı da zor içiyor atak haftasında ne yapıcam ya 😓