Emzirirken 2 saatte bir uyanıyodu , ama mama verirken en fazla 3 saat diye duymuştum, 3 saatin sonunda uyanmazsa kendim uyandırıp veriyordum mamayı. Bazen uyku hali şekeri düştüğü vücudu halsiz kaldığı için devam ediyor riskli dedikleri için 40 çıkana kadar 3 saati geçirmemiştim ben besleme konusunda