Valla verdiğim emeği vermeyen çok gördüm ama nasıl kiloları yerinde herşeyi düzenli özenli verdim ama yine az bacakları ince ne biliyim söyleyip duruyorlar üzülüyor insan bu kış 2 kilo aldırabildim 2. Bebek doğmadan toparlasın diye ama yine herkese az geliyor persentilde de ortalamanın altında boyu 90cm dün ateşlendi özele götürdüm antibiyotik falan yazdı bu durumu da anlattım tahlil verdik doğduğundan beri ilk defa bakalım kansızlık tan da şüpheleniyorum inş vitaminler aldırır yoksa genetik bana çekmiştir doğuma da 10 günüm kaldı inş çaresi bulunur yoksa kilo aldıran bildiğiniz bişey varsa fikirlere açığım iştahı da iyi aslında