Arkadaşlar selam. Oğlum geçen hafta 1 yaşına bastı. İlk bebeklik dönemlerinden beri huysuz gazlı bir çocuktu o yüzden devamlı kucaktaydı sonrasında emeklemeye başlayınca biraz yerde vakit geçirmeye başladı fakat yanında her zaman birinin olması ve onunla oynaması gerekiyor. Tek başına asla durmuyor hatta o oynarken ben koltukta bile oturamıyorum izin vermiyor. Tuvalet yemek bunlardan bahsetmiyorum bile çünkü uyanıkken olmuyor. Şimdi yürümeye başladı sayılır kendi başına 15 adım falan atabiliyor. Tut beni yürüt olayı var her dakika elimden tutup kaldırıyor şimdi de hiçbirşeyi tek yapmıyor bu olay ne zaman bitecek ya içim sıkılıyor bazen. Bi yemek bile yiyemiyorum yapamıyorum herşey o uyurken yapılıyoy o şekilde de çok yoruluyorum 😢