1 yaş için kızıma Instagramdan kıyafet sipariş verdim,ve bugün iyice araştırmam sonucunda Dolandırıcılarmoş..hatta yeni paylaştıkları kıyafet görselin altında 2 kişi mağdur olduklarını yazdılar..hemen siliyorlar…bende mesaj attım kargo gelirse geri göndereceğim diye..iban attı almama ücreti ile beraber 40 tl atın diye ..bende atmayacağım dedim..icraya verileceksiniz dedi..bu doğru mu?? internette bu sayfanın adına dair şikayet var da baya şikâyeti var..ne yapmam lazım