Asel2 bu arada uyku duzeni onermiyorum cunku atak oluyor dis cikma oluyor butun emeklerin boşa gider zaten cocuk kendi duzenini kendi belirliyor sen sadece birazcik yardimci olucaksin mesela gozlerini kasidimi esnedimi uykusunu geldigini anladigin an alip uyutmalisin , uykusu geldiginde gec uyutursan huysuzlanip uyumamak icin direnir ve uyusada hemen uyanir , benim bebegim o aylarda üc uyku yapiyordu , sende bebegini takip et kac uykuya ihtiyaci oldugunu belirleyip o kadar uyut fazlasini uyutma 🙃