MinelAskEla Kızlar oğlum yumurta 🥚 rafadan , iyice pişmiş vs yemedi az önce az terayağda lor peynir atıp omlet şeklimde yaptım sarısını sadece şükür 3-4 lokma yedi bu şekilde versem zararı olur mu çünkü kaynanimiş yumurtayı yemiyor öğürüyor tükürüyordu
Susi MinelAskEla ben de 7. Aydan beri bu sekilde veriyorum daha çok seviyor haşlanmış halinden bence daha besleyici içine başka sebzeelr de katıyorum ezerek
MinelAskEla Lulemom tamam çok teşekkür ederim. Ağır vs gelir mi ki düşündüm de bundan sonra böyle veriirm o zaman
Susi Pembecik omlet yumuşak oluyor çatalla ezip gerekirse biraz suyla veya labne peyniriyle iyice yumuşatıp verebilirsiniz ben o zamanlarda o şekilde veriyordum
Irmakprensesinannesi Pembecik yutar merak etmeyin çiğneme yutma reflekslerinjn gelişmesi lazm bende 8 .aydan itibaren köfte parmak havuc patates elma armut salatalık eline verdim omlet pankek tereyağlı yumurta krep herseyi veriyrm şuan 9 ay 7 günlük kzim gayet yiyor kalanında ben yediriyorum ama tabiki gözetim altinda
MinelAskEla Pembecik valla korka korka veriyorum ben her lokmasında besmele çekiyorım resmen ama veriyorum çünkü çiğneme refklesi var zaten çiğniyor da ben ilk başta kuş lokması kadar verdim şimdi bi iki gündür büyüttüm az sadece sevmediği birşey olunca öğürüyor boğazına kaçmişsacına ondada zaten gözetim altında oluyor Allah korusun bişi olırsa diye parmağımla çıkartırım diye sizde korkmayın 8 . Ay olmış bence deneyin yumşak şeylerden
MinelAskEla Susi az biraz süzme peynir ile beraber verdim zaten ilk başta ama ezmemiştm ezerek vereyim birde bakalım
Pembecik MinelAskEla Bugün denedim valla yedi bayağı kuş yemi gibi verdim bugün sorun olmadı yağda yumurta pişirdim 🤩
Melis84 Benim kız da bu günlerde öyle yiyor. Kefir ya da peynir altı suyu ile yumuşatıyorum daha seviyor
MinelAskEla Pembecik 🥰 Bal olsun inşallah yavaş yavaş lokmaları büyütürsün sizde böylelikle başlamış olursunuz yemeye
Ssay MinelAskEla bence omlet şeklinde daha besleyici bende bugun ilk defa omlet verdim içine maydonoz tarhana yoğurt ve yumurta sarısıyla cok lezzetli oldu beraber yedi 😋
MinelAskEla Ssay Evet bence de nasıl seviyorlarsa öyle verelim ben de bugün menemen yaptım tabi domates bir yaşının verilmiyor diyor ama pişmiş bir şey olunca az bir şey yedi