Pelineyy lütfen çıkın kafanız dağılsın.. hiç erken değil benim oğlum 4.5 aylık şu anda pazar günü annemlere gitmiştik karnını doyurup anneme bıraktım çıktık dısarı alısverise, gezmeye. Oda uyutmus zaten darlamamıs yani. Çocuğu kendinize ne kadar yapışık alıştırırsanız yine en çok zorlanacak olan sizsiniz bu hepinize kötülük olur. 40ı çıkmamıskende karnını doyurup ½ saat bırakmışlığım da oldu, hiçbisey olmuyor merak etmeyin. Hem siz çok rahatlarsınız hemde çocuğunuzu kendinize yapışık büyütmemis olursunuz