Bende de aynı durum var hastaneye acile götürdüm temizlediler ama bebeğim o kadar çok ağladı ki. Burnuna incecik bi hortum sokup genzindeki pisliği çekiyorlar ama bebek deliriyor çok zor yani tekrar Allah yaşatmasın zorda kalmadığım sürece bir daha yaptıramam. Bazen soğan kesip koyuyorum kokuyor ama biraz rahatlatıyor gibi