Selamlar hanımlar,
önceki gün üzerime kaynar su döküldü sag kol el karın bacak ve sol ayagım full yanık içinde epey su falan toplama kızarma var su toplayan yerleri kızım emmek ıcın gelınce uzerımde tepısıyor ve patlıyor gerı tekrar su doluyor. Epey koyu bır deri ve leke kalacak gıbı. Hangi kremi kullanmalıyım leke kalmaması ıcın. Kullanıp memnun kaldıgınız seyleri yazarsanız minnettar olurum, şimdiden teşekkür ederim🤗🌺🙏🏻