cerkezkiz06 ben oğlum doğdu doğalı hiç televizyonu kapatmadım, çok küçükken arkası dönük koyuyordum bakamıyordu, bir dönem reklamlar dikkatini çeker gibi oldu o zaman da netflixden açtım ama hiç oğluma göre YouTube yada çizgifilim açmadım, şimdi 3 yaşına girmek üzere ve hala daha televizyona çizgi film açıksa dahi 5 dakika bakmaz çünkü gözü ona alışkın, her annenin görüşü farklıdır ama buda benim görüşüm ne kadar kapalı tutarsam tutayım açtığım zaman daha çok dikkatini çekecekti çünkü, şimdi günlerce açmasak açın demez