babyboydoruk Evet kızlar günümüz yaklaşıyor 26.Ekim de oğluşum 1 yaşına basıyor ve biz artık karar vermemiz gerek hangi konsepti istediğimizi kafamız çok karışık karar veremiyoruz bir türlü, bu yüzden teyzeler ablalar önerilerinizi bekliyoruz ☺️
Alazcns babyboydoruk panda konsepti düşünüyorum. Aralik ayında olacak daha hic bir hazırlık yapmadim 🤦♀️
babyboydoruk Pelinzade off valla bende aynı ilk başta safari konsepti düşünmüştüm ama artık herkeste görmekten sıkıldım vazgeçtim şimdide karar veremiyorum bilmiyorum 😏
babyboydoruk Alazcns benimde düşüncem biraz panda konseptine yatıyor gibi ama işte kesin bi karar veremiyorum 😬
Kahvegerek 25 Ekim oğlumunda biz safari yapıcaz malzemeleri alalı çok oldu biraz pişman oldum çünkü çok yaygın herkes yapıyor artık 😐
babyboydoruk Kahvegerek eveet yaaa bende ilk başlarda safari konsepti düşünüyordum ama dediğin gibi çoğu kişi safari konsepti yapıyor artık 🤦♀️