Genc1prensannesi Gari_de_Gari bende olsun istemiyorum ya samsungda 2.5 senede 1 defa aktarim yaptım bilgisayara ama artık yavaşladı telfn aslında hicbisey yok kırık vs değil keyfi bi durum birazda
Gari_de_Gari Genc1prensannesi ben hiç iPhone den başka telefon kullanmadım umarım gönlüne göre bulursun
Kocakgiller Genc1prensannesi samsung un S serisini yada note serisini düşünün bence geri kalanı hikaye ben s8 plus kullanıyorum 5. Yılına gircem tık demedi ablamın ki a serisi 2 yılda kaç kere tamir gördü. Kendi telefonumun kamerasından şarjına herşeyinden memnunum
Yusufagahinannesi Genc1prensannesi kamera veya telefon diyince sadece ıphone. Iphone en eski modeli en iyi androidden iyidir. Karmaşık yavaş ve zamanla çöp olmaya programlanmış bi işletim sistemi android. 8 yıldır ıphone kullanıyorum Bilgisayarda telefonda ios.
Genc1prensannesi Yusufagahinannesi iphone gercekten çok güzel bi telfn eşimde 11 var fotoğraflar videolar çok güzel bende düşünme aşamasındayım umarim bulurum kafama yatan bişey hep samsung kullanndim ondan dolayi buraz tereddüt yaşıyorum alisabilir miyim acaba
Minzilikuymak61 Iphone guzel ama kamera olarakda dusunuyorsanuz huwaei p40 alin derim ben suan onu kullaniyorum 128 gb cok guzel kameras8
Genc1prensannesi Minzilikuymak61 eşimde var o evet güzel ama pek bana hitap etmiyor gibi geldi bana kamerası falan güzel evet
Kuzeymiram Genc1prensannesi hafiza 128 gb lik var ve 256 gb lik var ama ben 128 gb lik aldım , pro oldugu icin kamerasi cok guzel
hunilimomm Genc1prensannesi redmi 10 felan var o da çok iyi aynı android bı inceleyin isterseniz Samsung kullanıyordu eşim artık vazgeçtik ondan
1balkizannesi Genc1prensannesi bende a20 kullanıyorum 🥰 3.senesi senin dediğin gibi sorunları var . s10 plus alrdm Samsun gun ömrü uzun oluyor.
NeSiG Genc1prensannesi resmi C 9 … çok memnunum telefonumdan .. iPhone’de kullandım , Huawei de kullandim ama Resmi başka .. 😊