ikiprensannesii2 borsada hisse senedi almak eğer riskli kağıtlara oynamıyorsan iyi nir yatırım aracıdır. Mesela bende aselsan hissesi var, aselsan kar edince kar ederim zarar edince zarar ederim. Ama yani aselsanın batma ihtimali çok düşük ancak o zaman paramı tamamen kaybederim. Güvenli kağıtlara yatırım yapan kimse batmaz borsada, kısa dönemli zarar etse bile bekleyince kara geçer. Eşiniz bu işe girdiyse az da olsa araştırmıştır diye düşünüyorum. Ama coin aynı şey değil stabil bir piyasa değil, altında bir değer bir iş yatmıyor, yatırılan paralar ile kara para mı aklıyorlar ne yapıyorlar belli dğeil ben olsam ona karşı çıkarım. Heleki kaldıraçlı işlem normal bir vatandaşın asla asla asla girmemesi gereken bir şey, ben ekonomi eğitimi aldım yine de cesaret etmem buna