Ben taktırırken regldim, bitmek üzereydi ve 5 gün kadar uzamıştı reglim. Bildiğim kadarıyla da akıntı, kanama normal. Şaşırdım doktorunuzun söylediklerine. Ayrıca bende kötü kokulu akıntı oldu, buna karşı fitil verdi. Kontrole gittiğimde kaymadigini öğrendim. Yalnız doktorumun söylediğine göre ilk bir yıl vücut spirali atmak istediği için ilk ay kontrolünden sonra 3 ayda bir kayıp kaymadığını kontrol ettirmek gerekirmiş. Sonrası icin aklınızda olsun.