israks ben zinco kullanmaya basladim ama bi sorum olucak sizlere.. kakasini gazini iyi yapiyor aslinda ama yine de surekli kendini kasıyor ıkınıyor.. bu sorun kendiliginden gecer mi yoksa daha etkili biseyler mi yapayim ? off cok tecrubesizim yaa neyin normal olup olmadigini bilmiyorum :(