Merhaba 1.ayımızda benim bebeğimde hafif bi hırıltı vardı doktora götürdüm hemen akciğer filmi çekildi çok az rahatsız etmeyecek şekilde balgam varmış ilk 40 gün bekliyoruz zaten dolabiliyor dedi bana serum fizyolojik verdi ben brunonunkini aldım hergün geçene kadar yaptım arkasından aspiratörle cektim artı nimo taşınabilir mesh nebulizatör verdi her serumdan sonra kullandım 3 gümde geçti hırıltı. Serum fizyolojik devam ettiriyorum 3 güne bir kullanıyorum çok şükür geçti şimdi kızım 2 aylık 3 günlük hiçbir sorun yaşamadım