Patateskoftesi mikrop degil derdim. Sanırım yanlış anlaşılmışım. Mikroplar umrumda bile değil. Yerleri sildiğim yüzey temizleyicideki kimyasallar beni rahatsız ediyor. Mikrop iyidir, bağışıklığı güçlenir. Ama kimyasal icin maalesef aynı şeyi söyleyemiyoruz. Farkı bir deterjanla tenine değen çamaşırlarını yıkıyoruz da, elini yüzünü sürdüğü yerleri üstüne yaladıgı neden kimyasala maruz bırakıyoruz diye düşündüm.