Merhaba kızlar, 3 çocuğum var, ilk çocuğum hiç meme emmedi, 2. Çocuğum 2.5 yıl emdi ve hiç red yaşamadık memeye aşıktı, bu son numara beni bezdirdi, 3. Aydan beri meme reddi ile savaşıyorum, özellikle adet olunca hiç memeyi almıyordu, ve diğer çocuğumda hiç yaşamadığım bir sorunum var edet olunca sütüm kesilir derecede azalıyor, bu nedenle adetli iken sütümü pompa ile sağsamda çok az çıktığı için mama takviyesi yaptım, 6. Aydan sonra ek gıda ile beraber memeyi hiç almamaya başladı, şu anda 7 aylık ve günde zar zor 1 defa zorla emiyor, göğsümde süt var ama bebek emmiyor, sağıp biberona koyduğum sütü bile içmiyor, böyle olup memeye geri dönen var mı yoksa bitti mi bu iş, çocuğu aç bıraktım da yine olmadı 3. Çocukta olsa tecrübe sıfıra indi resmen, nuh diyor peygamber demiyor 🤦