Kızlar ben ayakta sallıom bazen de kucağımda uyuyor beyaz gürültüyle ancak sakinleşiyor uykuya dalıyor üç aylık olcak dokuz günümğz kaldı . Nasıl bir yok çizmeliyim tecrübeli anneler ? Kendi kendine uyusun bırakayım beşiğe diyorum bazen ama öylede durmuyor ağlıyor nasıl uyutuyorsunuz bebişlerinizi?