Aloneeee bizim orta derece, evet ilaç kullanıyoruz 0.10ml kadar az bi doz olarak, dikkat toplamasına yardımcı oluyor, iyi geliyor gibi. Bir de özellikle kreş önerdi doktorumuz yaşıtları ile bir arada olmasını istedi, özel eğitime biz de gerek duymadık 🙏🏻