Suzansu öncelikle kan değerlerine baktırın demir ve demir bağlama kapasitesi düşükse doktorun önerdiği dozda demir ilacı kullanın. Su tüketimini artırın 1 litreyi geçmesini sağlayın. Terletmeyin vücutta su kaybı olmasın. Biraz beklemek gerekiyor. Sonrasında da mama sandalyesini cazip kılmaya çalışmak gerekiyor. Bu dönem kısıtlanmak istemedikleri için mama sandalyesine oturmuyorlar. 2 yaş sendromu da yene bozukluğu yapabiliyor. Canınızı hiç sıkmayın lütfen doktorumuz her zaman su tüketimini daha çok önemser. Bazı aylar çocuğumun (23 aylık) bir yetişkin kadar yediğini bilirim. Kontrole 2 aysa bir gidiyoruz. Bazen 200 gram alır döner kontrolden, bazı aylar daha azını yer ama o 2 ay çok iyi su içer 700-800 gram almış olur. Gerçekten su tüketimi ve dengeli beslenme çok önemli