Kizlar bebeğm yarin 1 aylık olucak nevsehirde yasiyorm malum burasi bazen soguk bazen sıcak oluyor o yuzden üşür diye ilk günden beri oğluma eldiven giydiriyorm ,giydirmezsm de zaten yüzünü hep çiziyor daha tırnaklarını hic kesmedim insallah yarın kesmeye başlıcam sizce eldivenleri artık cikarmali miyim ? Sizler ne zaman çıkartmaya başladınız?