hannesli Dün post açmıştım fazla sütle mücadele ediyorum diye acaba adaçayı içsem sütüm azalirmi bebeğe bir zararı dokunur mu emzirirken adaçayı içen oldu mu bebeğim 7 aylık yada başka azaltma konusunda fikri olan var mı 🙏🥲
eceunverkanra hannesli Adacayi sutu azaltir diye okudum ama hic denemedim aksine adet sokturucu olarak icip sonra bunu ogrenince hemen birakmistim o nedenle cok deneyimleyemedim. Sutu azaltmak istiyorsaniz birkac gun 1fincan seklinde deneyebilirsiniz isterseniz azaltiyor diye okudum her yerde
sadekahve_bitter hannesli neden azaltmakla uğraşıyorsunuz ne güzel fazla emzirin bolca Ve çok eözirmekten sütünüz fazla süreyi azaltın azalır zaten
hannesli Bebeğe bir zararı olur mu işte onun için korkuyorum ve sütüm azalsın istiyorum bebeğe bir yan etki fln yapar mi
Mhdbtl--- @“hannesli”#sütünüz ne yaptınız çoğaldı ne olur yardımcı olun bende artırmak istiyorum mama takviyesi yapıyorum