Panpankek Hanımlar bir köyden inek sütü alıp evde kendim mayalıyordum. Siz sütün litresini kaç TL ye alıyorsunuz? Yine zam yaptılar 13 TL olmuş ?
NunuDudu Panpankek ben de bir köyden alıyorum. 7 TL oldu şimdiye kadar 6ydı. Nerede oturuyorsunuz genelde böyle mi satıyorlar o civarda acaba. Gerçi bizim kadar uygun alan yok şuan çevrede.
Duyulurum Panpankek 10 liraya aliyoruz 12 olacakmış. Cam şişede alıyoruz “alo süt” gibi bir amblemi var
mrv5556 Panpankek bizde 5 kiloyu 45 tl ye alıyoruz. Direk köylüden değil ama köyden getiriyor satan. Biz 45 e çok diyoruz kilosu 13 ne demek ya millet kafayı yedi artık
Panpankek mrv5556 valla en pahalı bizimki galiba bence bizimki biraz keyfi zam yapıyor bu kadar da degil yani
ayazasaf Panpankek ben çalıştıpım üniversitenin çiftliğinden alıyorum 8,5 liraydı 10 olacak galiba erzurumdayız.
Pericikk Panpankek ben pastorize süt alıyorum kilosu 18 annemlerede şileden bir köyden geliyor kilosu 12 zaten marketteki kutu sütler bile 10 lira malesef bu ekonomide normal
MinnakPanda 8 TL den aliyoruz. Ama gene zam gelecek dediler. Her hafta zam geliyo zaten. Bu gidişle 20 TL olur kilosu. Artk süt içmek bile lüks oldu. Bardağı 2 TL ye geliyor resmen