deniz_s surec nasil isliyor,memnun musunuz acaba vadeli hesap mi yoksa vadesiz mi actiniz bir de herhangi bir kisitlama var mi bozdururken veya masraf yani parayi geri cekmek icin yardimci olabilir misiniz tecrubeli annelerimiz 🌸
asiltonunmommysi deniz_s bankada fazla para kesiyor kura göre gidiyor gibi gözüküyor ama normal altınlar dan daha çok kar ettim bankadaki altın hesabını kapatıp normal altın aldım. Kısıtlama yok direk bozuyorsun. Tlde para tutmak akıllıca değil o yüzden vadeli de kapattım dövize yatırdım parayı bekliyorum
S_x_w deniz_s geçen sene Kuveyt Türk te açtın altın hesabı..bozdurmadığım için kesintiyi bilmiyorum ama banka hesaplarının kuru farklı oluyor yani o günkü kur derken banka kuru kaçsa ondan bahsetmiştir..makas aralığı çok açık olan bankalar var..normal altın kurundan daha düşüğe bozuyorsunuz yani
Nltka Benim var ziraat ama makas çok açık her ay bir iki gram alıp atıyorum . Alım satımda da 2 lira 3 lira kesiyor. Ben yastık altı altın bekletmekten korktuğun için hesapta biriktiriyorum . Kredim ve maaş bankam olduğu için ziraatle devam ediyorum ama başka banka tercih edebilirsiniz
deniz_s Nltka ya ben de dun ziraat bankasına ugrasim hicbir kesinti yok tl olarak o gununun kuruyla aliyorsunuz bozacaginiz zaman da o gunun kuruyla bozcaksinkz dedi hicbir kesinti yok dedi kafalar yandi iyice valla
deniz_s asiltonunmommysi ben de aslinda elden almak istedim ama hani calinmasi durumda bir arastirim bir de surekli her dk islem yapabilirim diye dusundum ama kesinti yapiliyorsa yine bir anlami yok ki ya
Nltka Ben vadesiz alım yapıyorum . Acil ihtiyaçlarımda çok nadiren satmak zorunda kalıyorum bazen . Ondan da satımda para kesiyor 2 3 lira sadece vadelide . Belirli bir yıl çekmeyeceğim diyorsun . Taahhüt ettiğiniz yıldan önce çekerseniz zarar ettirir banka sana
Nltka deniz_s şimdi daha açılmadı saat 9 açılacak piyasa ben sana ss atarım makası . Alım satım da da gayet kesiyor 🫠
Nltka deniz_s yanlış yazmışım vadelide para çekmek istersen zarar ettirir . Vadesiz de De alım satımda 2 3 lira kesiyor o kadar
deniz_s Nltka peki oneriyor musunuz vadesiz hesabi 😅 yoksa gidip normal altin mi alalim 🙄 paramiz erimesin ya birikmesi lazim 🫠
Nltka deniz_s evde biriktirmek can güvenliğini tehdit ediyor gibi geliyor . Evden sana zarar vermeden alsa gitse Bile eve birinin girmiş olması psikolojini bozar . Bence bankadan 2 3 lira kesiliyor alım satımda ama alındı mı çalındı mı derdi olmaz . Acil ihtiyaçta bozduğunda da hemen nakit olarak hesaba yansıyor harcıyorsun zaten . Ben o yüzden banka taraftarıyım . Birikim için çekmeyeceksen vadeliye yatır . Acil durumda çekerim diyorsan vadesize yatır. Her ay düzenli yatırınca güzel birikiyor . Ben biriktirmeye başladığımda altın 400 falandı gramı . Şimdi 900 küsür . Zaten hızlıca değerleniyor 2 3 liralık kesintiden birşey olmaz . O yüzden tavsiye ederim ben ☺️
deniz_s S_x_w aynen olabilir galiba adamin bahsettiği vadesiz hesapti vadeli hesapta isler karisiyor simdi vadeli hesap acsam sikinti olabilir benim icin cunku ne zaman cekilecegi belli degil