Bebeğim doğduğundan beri hep kilo problemi yaşıyoruz hep geriden geliyor diyor doktorlar. Beni bir ay felan emdi sonra hep mama olarak ilerledik. Şuan 1 yaşında 9 kilo 3300 doğmuştu. Yani herkes çok zayıf diyor her gören bence o kadar değil ama yinede anne yüreği biraz toparlansın istiyorum.Önceden aptamil içmişti bi kaç ay çok faydası olmadı. Şuan similac kullanıyoruz aylardır aynı kiloda. Aptamil 4 e geçsem fayda eder mi kızlar kullananlar yazabilir mi