DenizinAnnesiiiii Annelerim merhaba size birsey sormak istiyorum yardımcı olurmsnz 🌸 montessöri yatak mı normal baza mı onerirsiniz 26 aylıgız ama nasıl bi yatak modeli olur sizce önerinizi beklyrm yardımcı olurmsnz ? Tesekkür ederm
Berra01 DenizinAnnesiiiii bir yaşında montessöri yatak almıştık kendi girip çıktı 2 yaşında şuan. uyuturken bende yanına uzanıyorum düşme riski de yok uzun sürede kullanır tavsiye ederim
Woody DenizinAnnesiiiii baza icin çok cok erken bence. Bebek odalarına bazayi hic yakistiramiyorum. Montessori uygun bence
Nurtalib DenizinAnnesiiiii montessori iyi aslinda düşme derdi olmuyor ama baza alır önüne koruyucu alirsan oda olabilir
Winnithepooh Merve Berra01 Roze_90 merhaba yatak ne aldiniz acaba marka olarqk memnun musunuz 1000 tl ye kadr limitim varda ama bende yanında uyuyacağım çökme olmamasi açısından karar vermeiyorum bi ürüne kullananlardan öğrenmek en iyisi diye sormak istedim
Roze_90 Kizim 10 aylık montessoriye geçtik çokk çok memnunum yok böyle bir rahatlık şiddetle tavsiye ediyorum
YgmrEla DenizinAnnesiiiii baza aldım. Yanına da düşmesin diye bariyer almıştım internetten o zaman. 2 yaşındaydı, simdi 7 yaşında kızım hala bazada uyuyor, bariyeride çıkarmadım hala düşer çok dağınık yatiyor😅
Roze_90 Winnithepooh https://resimyukle.io/r/RC7iO7Gpwb ben bu model aldım 3000 tl ye normal fiyatı 4000 di iskenderundan aldım aldığım yer üstünde zıplama darbe olmadığı sürece kırılma olmaz diyor 5 yıl garantili Bende uyuyorum kızımın yanında özellikle geceleri uyuya kalıyorum memnunum tavsiye ederim eğer ki 1000 tl limitiniz varsa trendyola bakın fakat 1000 tl ye bulabileceğinizi düşünmüyorum çok uçmuş fiyatlar
Winnithepooh Roze_90 teşekkür ederim cevap verdiginiz için ben yatak aldim içine yayli yatak için sormuştum 😇 zahmet ettirdim size kusura bakmayın lutfen