2 ay 3 günlük bebeğim gündüzleri 2 saat 1,5 saat arayla emziriyorum geceleri de öyleydi ancak son 1 haftadır ise geceleri artık zor uyandığı için doktoruma danıştım uyku kalitesini düşürmemek için kendi isteğine göre mi hareket etsem,ne vakit acıkırsa kendi mi kalksa ya da 3 saate bir mi çıkarsam emzirmeyi diye doktorum gece acıkırsa uyanır kaldırma dedi dediği de oldu kızım şimdi geceleri kendi uyanıyo takip ediyorum ben tabi yine alarm kuruyorum saat geçmesin diye ama 3 saat arayla kalkıyo kendi bazen 4 🙏🏻