frdvsntrk merhaba, SAB SİMPLEX gaz damlasını kullanan var mı ? ben öneri üzerine aldım ama nasıl kullanmalıyım tereddütteyim. internette hep farklı kullanımlar var. bebeğin kilosunu göre doktoru öneren oldu mu ? ya da işe yarayan gaz damlası öneren olur mu ??
Talya-merve frdvsntrk ben kullanıyorum doktorum gaZı olduğunda 5 damla içir dedi sabah öğle akşam canım
Senemak frdvsntrk ben kullanıyorum bebeğim 3ay 16 günlük doğduktan 2 hafta sonra falan başladık çokta memnunum tabi şu sıralar azalttık günde 6 7 damla veriyorum emzirmeden önce ama gaz sorunumuz çok iken 10 damla veriyordum etkisi oluyordu tabi masaj sıcak su ile duş yanı sıra onlarda takviye olunca baya rahatlıyordu
frdvsntrk Fneva internete sitelerinde o kadar değişik yorumlar okudum ki 🥺 bi de tavsiye üzerine alınca doktorum kullanmana gerek yok dedi vermedi ben dursun diye aldım uykusunda çok geriniyor bazen gerinirken kızarıyor bu beni huzursuz ediyor zorlansın istemiyorum açıkçası bir de çok kusması başladı bi arkadaşımın doktoru gaz olduğu için demiş bundan dolayı da aldım ama nasıl kullanmalıyım bilmiyorum :( prospektüsünde 15 damla yazıyor ama biz o kadarlık değiliz ve kaç kere olacağı da yok tedirginim sizlere sorayım dedim
Adenikoveannesi Fneva canım sab 8 damla olarak kullanılmıyor 5 10 15 olarak kullanabilirsin etki etmesi için. Doktorun bu şekilde mi verdi sana. Yanlış bilgilendirmiş.
Meryemmtemev frdvsntrk cok sancılı oldugu zaman 5 damla demişti bizim doktorumuz gnde su kadar ver demedi
Melina frdvsntrk Ben kullandım kızım da hiç bir etkisini görmedim. Biogaia kullandım ondan memnun kaldım size de öneririm.
frdvsntrk Fneva doktor kusması iyidir sütün yarıyordur demek ki korkma dedi başka birşey demedi bunu hem yaşını başını fazlasıyla almış bi doktor ki biz dede diyoruz o derece hem de genç bi doktor dedi ağız birliği yapmış gibi ayrı zamanlarda reflüyse sorun olur mu ıkınır gibi geriniyor hafif zorlanıyor olmasına versem damla 🥺🥺
Sln frdvsntrk ben kullanıyorum canım iki tane bitirdim günde 4 defa 15 damla ver dedi doktorum ilk kutu bittiğinde ara vermiştim bir hafta kusması çok oldu doktorumuz gazını çıkaramadığı için kusuyordur dedi tekrar başladık kusması kesildi ayrıyetten maflor damla verdi onuda alabilirsin çok memnun kaldım ben açıkvası yaradığıno düşünüyrum
Sirince frdvsntrk canım ben doktorum aracılığı ile kullanmaya başladım. Günde 4 defa 4 damla ile başladım bize çok iyi geldi gazı aldıkça azalttım şuan sadece günde 4- 8 damla veriyorum. Sen bebeğinin ne kadar ihtiyaç duyduğunu anlayacaksın zamanla kendin belirler azaltır bırakırsın.
Adenikoveannesi frdvsntrk ben kullandım canım bebeğim kolikti fakat bizde etki etmedi ilk 5 damlayla başladık 10 gün sonra 10 damla sonda 15 damla etkisi olmadı. Nurse Harvey’s colex kullandık Şurup olarak o daha etkiliydi.