Ay şu kilo konusu bu aralar benim nefretim oldu 🤦🏻♀️
Oglum suan 7 ay 12 gunluk. 10 kilo 70 cm suanda 🧿 Bayramda esimin amcası bu cocuk kilolu kilosuna dikkat et dedi. Ama tavırlı bir sekilde.
Gecenlerde kayınpederime anlattim oda aynisinı dedi. Kilosu biraz fazla kızm ögünlerini azalt tarzinda bisiler soyledi ve benim sinir tavan yaptı.
Bu bebek ve ek gidaya gecti sonucta.ögun azaltmak ne demek ve emeklemiyorda.bi kac gun once doktor a goturdum rahatsizdi doktora danistim kilosu cok mu diye “yoo sonucta daha ek gidaya yeni basladi emeklemiyorda. İlerde yemek secmeye baslayacak emekledikce hareketlenecek dert etme ” dedi. Bende onceki gun kayinpederime aynen doktorun soyledigini soyledim ve bana “ verir kizim o kilosu dusunme sen ” dedi. Sanki gecenlerde kendisi bana cocugumun kilosuna cok dememis gibi(!)
Ay bebek bunlar daha bebek. Zayif olsa cok zayif kilo olsa cok kilolu derler.
Sizde de varmi boyle laf edenler ya siz ne tepki veriyorsunuz sakin kalabiliyormusunuz ??