Helin01 ilk kızım o kadar zayıftı kıç 6 aylık 6400dü reflüsü vardı bütün gün neredeyse kusuyordu aylık 500 gramdan fazla alamıyordu şimdi 21 aylık 13 kilo ek gıdadan sonra baya baya toparladı. Şimdi küçük kızım 3 aylık 7kilo ikisinide ben doğurdum ikisinide emzirdim ama aradaki farka bak yani her bebeğin gelişimi bir olmuyor, sağlığı yerindeyse bebek mutlu ve huzurluysa kilo konusunu lütfen kafana takma.Ben ilk kızımda çevrenin ayy çok küçük çok zayıf demesinden hergün ağlıyordum.