Cindy_35 Kızlar bebeğim gene grip oldu. Öksüremiyor boğulacak gibi oluyor. Kırpkırmızı oluyor suratının rengi. Pekmez verdim sürekli su veriyorum ama geçmiyor. Ne yapmam lazım ? Yardım edin lütfen
Rabisasel211 Cindy_35 aynı durumdayız burnunu sık sık açın birde göğsüne ve ayaklarına zeytinyağ sürün
SeverusSnape Cindy_35 geçmiş olsun, bir doktora danışmanızda fayda var. Balgam söktürücü şurup verebilir, rahatlatacaktır.
Cindy_35 Rabisasel211 zeytinyağ süremiyorum göğüsüne egzeması var 😞 burnu da açık o halde yaptık gene yaptı aynı şeyleri başka bir yolu yok mu 😢
Cindy_35 SeverusSnape çok teşekkür ederim. Yarın sabah ilk işimiz doktora gitmek zaten ama geceyi bir nebze de olsa nasıl rahat geçirtebilirim ona diye düşünüyorum
SeverusSnape Cindy_35 sırtına masaj yapabilirsiniz, hava nemlendiriciniz varsa muhakkak çalıştırın. İçine serum fizyolojikte ekleyebilirsiniz. Burnundaki mukus yumuşar, rahat nefes alır, balgamı da önler bu sayede diye düşündüm.🙏
Tugcedlms Cindy_35 ılhamur balgamı da sokuyo gogusunu de yumusatıyo rahat uyur hıc deılse ama yarın doktora goturun bence
Cindy_35 Tugcedlms şimdi yapıyordum ıhlamuru teşekkür ederim 🙏 yarın ilk işimiz götürmek olucak. En azından geceyi nasıl hafif atlatabiliriz diye bakıyorum.
Tugcedlms Cindy_35 ıhlamur çok rahatlatır şifa olsun inşallah salgın var şuan herkes hasta ozelıkkle cocouklar korkumdan dısarı cıkamıyorum
Tugcedlms Cindy_35 olur valla cocouklar hemen kapıyo ne kadar korusakta bı sekılde oluyorlar rabbım hepsine saglık versın ınsallah nasıl oldu bebeıs
Cindy_35 Tugcedlms amin inşallah ya 🤲🏻 Hastaneye gittik antibiyotik öksürük şurubu verdiler ciğerlerine inmemiş Allahtan birde diş dönemimiz inşallah hemen atlatırız 🥺
Tugcedlms Cindy_35 çok gecmıs olsun sız yıne ılhamur verın balgamı hemen sokuyo ınsallah tez zamanda ıglesır bıde hasta dıye yıkamamzlık yapmyın banyo daha cok rahatlatıyo ben kızımı bronsıtken bıle yıkadım banyodan sonra rahatca uyuyodu ılık dus da cok rahatlatıyo hastayken rabbım sıfa versın ınsallah🤲🏻🤲🏻
petitehatunn Cindy_35 balgam yüzünden mi boğulacak gibi oluyor. benim kızım da hasta olduğu zamanların birinde öyle olmuştu. tuzlu ve şekerli su yaptım iki yudum içirince kustu hemen. kusarken tüm balgamını da çıkarmış oldu rahatladı. bir de elma kabuğunu soyup az bir suda kaynatıp verebilirsin o da balgamını söküyor
Cindy_35 petitehatunn öksüremiyor dilini dışarı çıkarıyor nefes alamıyor boğulacak gibi oluyor. 3 aydır sürekli hasta 1 ayda 2 şişe antibiyotik bitirdik geçen ay gene hastaydı gene antibiyotik verdi doktor almadık yazık çocuğa diye şimdi tekrar hasta ve gene antibiyotik verildi doktor ver ciğerlerine inmesin dediği için şuan antibiyotik veriyorum
Cindy_35 Tugcedlms evet 1 saat önce yıkadın burnu falan da açılıyor ardından serum fizyolojik yapınca rahatlıyor. Çok teşekkür ederim Allah razı olsun 🤲🏻